Dane rejestrowane są kamerami na podczerwień o częstotliwości próbkowania 60 Hz - 120 Hz.
Eye tracker jest polecany do badań dot. marketingu, mediów, UX oraz badań psychologicznych.
Eye tracker ma niewielki rozmiar, a jego konfiguracja polega jedynie na połączeniu USB z komputerem.
Częstotliwość
60 - 120 Hz
Dokładność
0,5°
Połączenie
USB 3.0
Przekątna ekranu
do 24" (16:9)
Waga
147 g
Wymiary
280 x 13 x 32 mm
Odległość od urządzenia
45 - 85 cm
Swoboda ruchów głowy
35 x 30 cm (odl. 65 cm)
Pomagamy przy wyborze sprzętu do zakupu oraz zapewniamy obsługę przed- i po-sprzedażową.
Aby wypróbować lub przeprowadzić badania wybranymi narzędziami, umożliwiamy ich wynajem.
Jako jedyni w kraju, umożliwiamy klientom zakup sprzętu na podstawie umowy leasing-owej.