Wgląd w emocje respondentów
Affectiva to proste i nowoczesne narzędzie, które dostarcza badaczom informacje na temat emocji towarzyszącym respondentowi. Najczęściej wykorzystywanymi parametrami jest zaangażowanie, radość, zaskoczenie, smutek, strach, złość, pogarda, zniesmaczenie, ale również wartościowość wskazująca na to, czy odczytane emocje są pozytywne czy negatywne.
Do przeprowadzenia badania, oprócz odpowiedniego oprogramowania, potrzebna jest jedynie kamera oraz, oczywiście, ekran, na którym wyświetlane będą badane elementy.
Szybkie działanie algorytmów gwarantuje, że ruchy głowy respondenta nie wpłyną na wyniki badania.
Face-reading to świetne uzupełnienie badań eye tracking-owych, umożliwia zidentyfikowanie emocji występujących przy konkretnych fiksacjach.
Narzędziem kompatybilnym z systemem Affectiva jest platforma iMotions, umożliwiająca integracje wyników z wielu sensorów podczas jednego badania. Co ważne, wszystkie zarejestrowane wyniki są wyświetlane w czasie rzeczywistym.
Pomagamy przy wyborze sprzętu do zakupu oraz zapewniamy obsługę przed- i po-sprzedażową.
Aby wypróbować lub przeprowadzić badania wybranymi narzędziami, umożliwiamy ich wynajem.
Jako jedyni w kraju, umożliwiamy klientom zakup sprzętu na podstawie umowy leasing-owej.